Tuesday, October 12, 2010

Times stands still

Hvor ville jeg dog ønske jeg skulle have været i skole dag. Ihvertfald lidt. Ikke lige den del at resten af klassen sidder og har fysik prøve, men ellers ville jeg gerne have været i skole. For når man sidder herhjemme går tiden altså langsomt når man skal til New York i morgen tidlig. Jeg sidder bare og stener, mildest talt altså. Jeg var dog lige ved ørelægen og ovre ved min Bedstemor, men så endte jeg bare i min seng igen. Med computeren på skødet, og mad i hånden. That's the way I like it. Jeg burde gå i gang med  alle de ting jeg skal nå at lave, men istedet sidder jeg og læser alt muligt random om New York, og hører sange om New York. 
Synes den var lidt sød

To-do liste: 
  • Finde ud af mit dilemma med hvilket tøj jeg skal have med
  • Pakke
  • Lægge tøj sammen
  • Rydde op 
  • Oplade kamera
  • Ringe til Kolle
  • I bad
Det er faktisk ikke særlig mange ting det der, men den første del... Der der med at, jeg skal have vasket det jeg skal have med, tørret det, lagt det sammen og pakket ned, det er faktisk slet ikke det værste. Tro det eller ej. Det værste er den del af at, jeg skal finde ud af hvad jeg overhovedet skal have med af tøj og sko. For vejrudsigten siger at det bliver okay varmt, men regn om eftermiddagen. Ja, hvad i alverden kan jeg bruge det til?? :( Jeg vil jo heller ikke pakke alt for meget tøj, for jeg skal over og købe en masse. Overvej lige hvis jeg ikke havde plads til det hele når jeg skal hjem!!
Ved det er en smule et luksus problem, og at ingen drenge fatter dette problem. Men for mig er det ET KÆMPE problem. 

Jeg har lige sat en masse små søde "sjove" tegneserier ind, hvis der er nogle der keder sig, ligesom mig..
- Jeg stener videre, Caroline. <3

Det her er jo ikke sjovt, men jeg keder mig og føler jeg venter i tusind år. Derfor er det sjovt.

No comments:

Post a Comment