Sunday, October 3, 2010

The last of Florence.

Dette bliver det sidste indlæg om Firenze. Jeg havde jo lovet at ligge nogle billeder ud. Så nu ligger jeg bare nogle billeder ud af lidt og hvert. Jeg havde en fantastisk tur, og ville ønske jeg boede alle andre steder en Danmark lige nu! :) Håber i alle har haft en fantastisk weekend, og er klar på endnu en uge skole i morgen. Bare husk den tanke at der ikke er længe til efterårsferie! :D (mega glad smiley)

Sofie til venstre, benne og mig i midten. Roomies. <3

Elsker bare de italiensk gyder!

Kennie og mig <3

Smukke Astrid ! 

Skøre søde Sophie. <3

En meget smuk kat :) 

Retarderet piger på restaurant med alle pigerne

Sej mand

Morgensolen ind i vores værelse

Håber i fik et lidt bedre indtryk af min Firenze tur med 10. klasse nu. For snart er det New York jeg fabler om. Hold fast hvor jeg glæder mig! Det var det for nu!

- Adios, sov godt alle mennesker ! 

No comments:

Post a Comment