Tuesday, October 5, 2010

De små ting der tæller.

Idag er der faktisk slet ikke sket noget spændende som sådan? Meeeen, hvis man nu kigger på min blogs "navn" kan i jo se den hedder `Livets små seværdigheder´. Det er jo egentlig fordi at de små ting skal man ikke bare glemme, for de betyder faktisk nogle gange mest, og jeg vil også have de små ting med i mine blog indlæg og ikke kun de store.
Jeg har haft en rigtig slapper dag idag. Netop fordi jeg ved de eneste lektier vi sådan cirka har for er til om lang lang tid. Jeg skal ikke i skole i morgen fordi jeg har en skade i knæet og der er idtrætsdag. Så idag magtede jeg ikke andet end at chille med min gode veninde fra klassen, Astrid. Hun har sådan en nice personlighed. Så tak for nogle dejlige timer! Vi sad og frådede sandwich chokolade kiks og dyppede dem i mælk. Mmmh, det er virkelig noget af det bedste. Især fordi hun kender den der "amerikanske/canadiske" kultur, så vi snakkede en masse om dengang vi begge boede derovre omkring.
Idag var der jo demonstration oppe i byen 'Ung tar ansvar'. Vi tog derop, og lyttede lidt til hvad folk havde at sige, og så mødtes jeg med søde Kristina Norstrand som jeg ikke har set i hundrede år, og så en masse andre.

Nu sidder jeg herhjemme og tænker over min dag. Selvom den har været ret så afslappende og temmelig random, har den faktisk fået mig i utroligt godt humør! Så mange ting er sket i mit liv for tiden, og sådan nogle dage som idag har jeg bare manglet utroligt meget!

Lige om lidt kommer min dejlige veninde Josefine over, og så skal vi ellers bare tøsehygge i aften. Mit og josefines venskab er sådan lidt specielt. Når vi er sammen slapper vi helt vildt meget af, men nogle gange synger vi helt vildt og skråler og danser og bager en masse kage.. Jeg ved det lyder ret nederen, men altså vi har det fantastisk når vi laver random skøre ting! Sådan noget skal der virkelig også være plads til!


Lyt lige her kære læsere... 
Husk på de små seværdigheder, de små ting. Det er dem der virkelig udgør mirakler. Se bare på min dag? Der skete random ting, med dejlige mennesker. 
Ved ikke lige hvad der skete for mit brug af farver, men altså..


imgres.jpg


- Josefine kommer om lidt og jeg er glad.
Be happy folks!

No comments:

Post a Comment