Saturday, October 2, 2010

New stuff = happy me

Som alle nok har forstået efterhånden (håber jeg) har jeg jo lige været i Firenze. Hold fast hvor var der dog mange læder forretninger og sko butikker og tasker over alt! Jeg havde lovede mig selv ikke at bruge nogle af mine egne penge men kun dem jeg havde fået af mine forældre eftersom jeg jo skal til New York om 12 dage (12 dage, YAY!) så der vil jeg jo gerne have massere af penge. For helt ærligt, kan godt være Firenze er en med modeby. Men New york er jo mode BYEN. Det kommer nok som en overraskelse til mange af mine venner det her, men jeg havde faktisk penge med hjem igen. Jeg havde hele 46 Euro med hjem! Jeg har ikke brugt en eneste øre/cent af mine egne penge dernede, jeg er så stolt. sådan lidt som en stolt mor, eller noget.. 


Min højt elskede læder taske


Trøje til brormand

Tørklæde der er blåt udtil og gyldent inderst. (Har købt et i lilla til min mor)

100% kashmir tørklæde

Farven er lidt svær at se, men det er navy blåt, og den stribede del er sådan noget blødt bomuld, og selve "nederdel" delen er sådan noget stof som en skjorte men lidt hårdere, og så lommer i siden. Og 2 "bronze" knapper på hver skulder

 Har også købt et angora uld tørklæde i en brun/grå farve, men det kan jeg altså ikke finde!
Lige om lidt vil jeg smutte afsted med mine forældre over og spise ved min gudmor :) Hvorefter jeg vil cykle hjem fordi jeg ikke gider tilbringe hele min aften der, så jeg vælger selv at cykle mega giga langt! Nice eller noget...

- See you later alligator! ;) 

4 comments:

  1. Fuck dig. Jeg er forelsket i begge tørklæder! De er rigtig flotte! :D Gode køb!

    ReplyDelete
  2. Jeg er selv forelsket i dem!!! Og min kjole, men det er utroligt svært at se hvor smuk den er på billedet! Du må se den snart til en fest eller noget babe.

    ReplyDelete
  3. Kjolen er også skide flot! Glæder mig til at se den! :D

    ReplyDelete
  4. Jeg misunder virkelig dit liv! Jeg vil gerne eje det.. <33'

    ReplyDelete