Monday, October 4, 2010

Oh dear Monday.

Kære søde Mandag.. Jeg tænkte sådan lidt på om du ikke ville på ferie et stykke tid?? Bare lige indtil jeg ikke skal stå op tidligt om morgenen de næste mange år af min uddannelse. Men hvis mandag ikke fandtes, ville jeg være træt at tirsdag, osv. Så derfor synes jeg lige at Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag og Fredag skulle tage på ferie sammen, i er jo så gode venner??

Jeg må hellere stoppe med alt det trance noget. Men hold fast hvor var det svært at komme op i morges, for efter en uge væk fra lille Danmark, uden at stå op mega tidligt, går der lidt kage i det der med ens sengetider og morgen tider. I forvejen er jeg dårlig til at vågne om morgenen, hvor godt tror i så det går med at stå op når jeg ikke har været vågnet den tid om morgenen den sidste uges tid?? Den første tanke der slog mig i morges var ret så deprimerende..

Nu sidder jeg så i skolen og har lige haft matematik i 2 timer. Først havde vi en hyggelig samtale med vores lærer om hvor dejlig en tur vi havde haft sammen og så faldt bomben ellers.. Puha. Inden vi tog afsted til Firenze blev vi delt op i fire grupper hvor vi havde hvert vores emne om Firenze. Vi lavede en skriftlig opgave og mundtlig fremlæggelse, alle synes det gik ok fint. Ikke noget godt, men umiddelbart fint! Næ nej, det synes lærerne ikke. Derfor skal vi nu deles ind i 4 grupper igen og lave præcis det samme men det må ikke være det samme.. Så derfor bliver det lidt af et problem, jeg har tilfældigvis fået præcis det samme emne, men jeg må ikke skrive noget af det samme som sidst!!!!
RED MIG GUD, HVAD HAR JEG GJORT DIG?! 

Jeg glæder mig til skole snart er slut, for så skal jeg over til min søde sanglærer og synge i en halv times tid, så skal jeg hjem og spise og slappe af. Derefter smutter jeg til teater med alle de søde mennesker. Når jeg kommer hjem derfra bliver jeg nok nødt til at komme igang med alle mine lektier.

Forresten min nedtælling begynder nok snart. For på næste onsdag, på den her tid, er jeg på vej til New York!!!!

2 comments:

  1. idræt i den første halvanden time. Udenfor... Blæsevejr... Løbe... Mine ben gør så ondt... :-(

    Lad os dø sammen.

    ReplyDelete