Thursday, October 7, 2010

Blown away.

Kender i den følelse at få gåsehud pga. en stemme? Jeg får gåsehus når jeg hører Alicia Keys synge den her sang. Hun rammer hver tone så smukt at man får helt kuldegysninger. En ting jeg elsker ved den her sang er at hun er så oprigtig når hun synger den, der er ikke kørt alle mulige programmer over hendes stemme, man kan hører når hun lige spænder lidt eller har kriller i halsen. Jeg synes det er så smukt.

http://www.youtube.com/watch?v=6PHOeXIPNZE

HØR DEN.
Hvis du har hørt den, så hør den IGEN!


Her på det sidste har jeg hørt så mange sange om New York fordi de næsten alle sammen er fantastiske, plus at jeg glæder mig så meget til jeg selv skal derover! Glæder mig især til at jeg skal på broadway og se en musical. Eftersom jeg selv spiller teater, synger og danser hvilket er = en musical!! news flash.


Et lille kort indlæg, men blev nødt til at dele det!
Glæder mig så meget til weekend og derefter New York!

Allerede nu snakker jeg om New York konstant, og har ikke engang været der.
Hm.. Hvordan mon jeg så er når jeg kommer hjem? Det finder vi vel ud af!
- Enjoy, Caroline.
NewYork-TimesSquare2-1.jpg New York - Times Square image by ScotRanger

8 comments:

  1. Til billederne eller til hende den fantastiske sangerinde!!

    ReplyDelete
  2. God tur smukke! Glæder mig til at høre alt om det. :-)

    ReplyDelete
  3. Bare læs min blog jævnligt, så kommer du automatisk til at hører mere end alt ! :)

    ReplyDelete
  4. Håber du får en rigtig god tur! Interessant indlæg -- mange sange har den samme effekt på mig. Mener også du sagde du godt kunne lide Muse? I belong to you har samme effekt på mig som Alicia Keys sang har på dig.

    ReplyDelete
  5. Nizzle.. - Sorry, men du ved det er min kommentar til alt! :D

    ReplyDelete