Friday, January 21, 2011

To små crushes

Disse to ting, står helt klart på min ønskeliste. Skoene er fra Miss Selfridge. De har utrolig fedt tøj og sko, og de sender også til DK, for kun £5. Trøjen er fra Asos, og jeg elsker den! 


Image 1 of ASOS PREMIUM Origami Fold Oversized TopTan Lace Up Wedge Boot                                            


Det er dejligt vejr idag, solen skinner hvilket kun kan gøre en i et deligt humør! Ihvertfald mig. Idag kommer min onkel og tante hjem til os fra Kbh. Jeg har ikke set dem i rigtig lang tid, så det skal selvfølgelig nok blive hyggeligt. Det hjælper også på det, at jeg har en Skype date med min søde veninde i aften. Udover det skal jeg nok se X-faktor, for jeg elsker at hører på Mr. Blachman.. Nu vil jeg hoppe i bad, få noget tøj på, og komme igang med min dag! :)


Det er fredag, solen skinner, and life is sweet. 
- Caroline

No comments:

Post a Comment