Monday, January 24, 2011

Kender i det, når man........

.......får fråderen på? Hvis alle ikke kender det udtryk, mener jeg bare at jeg får lyst til at æde alt omkring mig, især hvis det er gode sager...


Jeg er næsten lige hoppet ind ad døren. Først var jeg i skole til klokken 13. Vi lavede ikke noget specielt, da vi har fremlæggelser, så vi har vikar i de timer. Såååå i den ene time, sad jeg og lavede et computerspil sammen med Magnus fra min klasse. Det var utrolig sjovt.. :D Det reslulterede i, at vi fik bekræftet, at jeg bogstaveligt talt, er ELENDIG til at lave sådan noget på computeren. Men vi hyggede os med det, og det jo det der tæller. Udover det spillede/prøvede Sophie fra min klasse og jeg at spille guitar, men det resulterede i, at Kennie tog over og ligesom gjorde os lidt til grin! Men endnu en gang havde jeg det skægt med at være dårlig til noget.
Jeg har også været til sang, hvilket var hyggeligt som altid. Nu har jeg fråderen på, så jeg vil finde en masse mad og holde ædegilde med mig selv! :-) Super fed dag caroline........
Det er faktisk løgn. jeg skal også til teater i dag, og se alle de søde mennesker, og få et godt grin ;-) 


Glade tanker, Caroline

No comments:

Post a Comment