Sunday, January 23, 2011

Kære weekend dog.

Kære weekend, er du allerede forsvundet? For jeg er slet ikke kommet igang endnu... :( 
Men så er det godt jeg har næste weekend, der med sikkerhed bliver rigtig god. Ihvertfald lørdag aften.
Denne weekend har stået på familie, og alt for mange lektier. Og når jeg siger lektier, mener jeg OSO opgaven. For jeg var jo syg i sidste uge, så jeg har fået nogle ekstra dage. Nu er den dog færdig, og jeg er tilfreds. Nu skal den bare afleveres, fremlægges og så er den gone for life! 

Lige pt. er min far (og lidt min storebror), igang med at lave nyt badeværelse på første salen. Nu går der ikke mange uger før det er færdigt, og så vil jeg ligge mig selv i blød i vores nye dejlige kæmpe badekar! Jeg sætter nogle billeder op når det er færdigt. Ellers går dagene bare med at jeg bumser rundt omkring, og forelsker mig i sommer tøj, som jeg ikke kan bruge til en dyt. Jeg glæder mig til at gense den varme kære sol, og nu snakker mine forældre om at vi skal til spanien i påsken, så det kan være jeg når at lægge en god grundfarve, inden foråret bliver slået igen. Hvor skønt kunne det lige være!!! De har snakket meget om adalusien, og nu sidder jeg og tjekker billeder ud derfra, og må ærligt sige at vandet ikke ser helt slem ud ;)
 
Jeg synes bare det er så urealistisk at tænke på sol og varme, midt i den her trælse kolde lange kedelige vinter! Nu når sneen er væk, hvilket er skønt, er det hele så gråt og trist.

Image 1 of Rare Ditsy Floral Chiffon Bandeau Babydoll Dress

Jeg er lige faldet over denne søde/fine kjole fra Asos. Hvilket jo kunne være sød til en sommerfest, måske bare lidt for fin. Men så kan jeg vel bare bruge den til dimission eller noget i den stil. 

------> Håber alle har nydt weekenden.

No comments:

Post a Comment