Sunday, January 30, 2011

Loving the weekends.

Bloggen har været på ferie de sidste par dage. I torsdags var jeg sammen med min veninde og i teateret om aftenen. På vejen hjem fra skole kom vi forbi en secondhand butik, der ligger ved den der lille sidegade til vestergade, hvor paradis også ligger. Det er en super cool forretning, og jeg købte en rigtig fed halskæde, der er lavet af træ og er formet som en elefant. Hahhaha, min veninde købte en kæmpe stor dejlige grå uldtrøje, der er rigtig lang. Her kan i lige se billeder:





Der kommer også snart et indlæg, med min veninde Sophies outfit. Kan være jeg kan fange et billedet af hende, med hendes nye trøje!!
Efter vi havde været lidt oppe i byen, tog vi hjem, åd brownies og, wait for it........... MIN PAKKE VAR ANKOMMET! Så jeg skyndte mig at åbne min pakke. Her kan i se lidt af det jeg brugte nogle penge på:
Senere på aftenen tog vi i teateret med klassen. Det startede med vi skulle vises rundt på hele Odense Teater. Vidste i godt at de har omkring 16000 kostumer?! Efter vi var blevet vist rundt, gik vi op i restauranten og spiste. Vi fik burger og kartofler, så det var jo lækkert. Så kom vi til stykket hvor vi skulle se selve forstillingen, "Æblegården". Eftersom jeg ikke havde læst papirerne om stykket, handlede det overhovedet ikke om hvad jeg havde forventet. Nu når stykket hed æblegården havde jeg forstillet mig noget med en familie der havde en æbleplantage, og de høstede osv. Gaaaaaab. Men næ nej, sådan var det slet ikke! Jeg har lidt svært ved at skrive om stykket fordi det slet ikke kan beskrives alt det der forgik, men her kan i. læse lidt evt. Jeg kom først hjem omkring klokken halv elleve, og det var jeg for træt til at blogge. Det var den første undskyldning. 

Nu til den anden, der var jo håndbold!!! Ej. I fredags var jeg sammen med min gode veninde Amanda. Vi hyggede os gevaldigt, spiste pizza, lavede mærkelige ting, og så afslutningen på håndbold. Da jeg kom hjem magtede jeg virkelig ingenting. Det er ingen undskyldning, men jeg har det sådan. Jeg vil blogge, når jeg vil blogge, og ikke når jeg føler mig tvunget! :) 


Igår (lørdag), var jeg på arbejde hele dagen. Der var noget der hedder "Sporstlørdag" ude i Odense Idrætshal, et kæmpe arrangement, og der skulle jeg så arbejde med at dele nogle flyers ud og sådan. Det var meget sjovt, og man så en masse mennesker. Jeg var på arbejde næsten hele dagen, så da jeg fik fri, skyndte jeg mig hjem i noget ordenligt tøj og smuttede med toget til Nyborg! Det var så dejligt at være sammen med Fridde (Frederikke) igen, vi hyggede os som altid, super meget. Vi startede med en date på McDonalds, og smuttede så hen på kostskolen, for at jeg også kunne møde hende venner. Vi var for det meste sammen med hendes "Roomie" agtig tingest, der hedder Emilie, og hun er jo dejlig! :D Vi dansede, gik amok, gjorde mærkelige ting, det var skønt. 


Jeg kom hjem i dag ved 15 tiden, og nu er så godt som død. Jeg har haft en awesome weekend, og jeg glæder mig faktisk til skole i morgen. Der sker nemlig noget stort på vores skole, som jeg laver et indlæg om i morgen! I må alle have en god aften, og så må vi jo hellere heppe på DK! 


- Caroline

No comments:

Post a Comment