Saturday, November 6, 2010

What am I up to? nothing

Hey alle jer dejlige mennesker. 
Hahaha. Jeg ved det var igår, men faldt lige over denne! 
Jeg ligger stadig syg. Med lungebetændelse. I begge lunger. Meeeeen der er en ændring! Jeg har faktisk lavet noget, i stedet for at ligge i sengen. Hold da fast hvor bliver jeg hurtigt forpuset ligepludselig.. I dag har jeg nemlig arbejdet lidt. Jeg var i Bogense med Emma og dele en hel masse flyers ud omkring en web-auktion der er igang lige nu for fyns stifttidende. Jeg tjente godt på det, samtidig med jeg fik mig noget frisk luft hvilket jeg virkelig har trængt til. Siden sidst har jeg også været oppe og besøge klassen lige kort og været sammen med den søde Sophie. Vi fik spist lidt frokost, og shoppede en lille smule. :) Hele næste uge er jeg fortsat hjemme for jeg er blevet fritaget fra terminsprøverne grundet min sygdom, og jeg skal ikke op til syge terminsprøve. Så det er jo dejligt! Derimod skal jeg have lavet nogle lektier siden jeg er ret bagud, hoooooooov. 


Nu er jeg ret smadret. Det er lidt sjovt hvordan jeg slet ikke kan holde til noget nu pga. lungebetændelse. Jeg er måske ikke ligefrem den mest sporty pige med den bedste kondition, men så dårlig kondition som jeg har lige pt er altså helt sindsygt. Bliver forpustet af at ligge mig ordenligt i sengen altså. 

Min veninde Kolle, som jeg ikke har set i lang tid, kommer over lige om lidt. Eller om 2 timer, det er faktisk aldrig til at vide med hende :D Håber alle har haft en god start på weekenden. Den blev jo skudt godt igang med J-dag igår som de fleste sikkert var ude at fejre, nu kan man da ihvertfald mærke julen er lige rundt om hjørnet, det er så hyggeligt. :)

Denne her uge skal jeg shoppe og lave lektier, og være sammen med en masse gode venner. Mmh, det bliver dejligt. 

GOD WEEKEND


- Caroline


No comments:

Post a Comment