Sunday, November 14, 2010

The City that never sleeps.

Her kommer de længe ventede billeder fra New York, til jer der ikke har set dem på facebook. Jeg har bare lige valgt nogle over ordnede fra turen, for der blev taget utrolig mange billeder. Håber alle har haft en dejlig weekend indtil videre. Jeg har tilbragt den med familien, dejlig mad og en ordentlig bunke lektier fra de sidste 3 uger. Den første del er skønt, den sidste del har været, hvad kan man sige?? Knap så skønt! :) 

But here you have it! Enjoy, I did. 
Btw. Hvis folk ikke lægger mærke til det. Er der et copyright symbol ved billederne. Derved håber jeg at folk overholder det, og ikke tager nogle billeder uden at hører om det er i orden først. Der er en beskrivelse af billederne nederst på siden. :) 

Udsigt fra New jersey©

5th avenue, upper east©

Vores vindue på 35 etage©

34th street©

Den travle by.©

Farverige sko, niiiiiice©

The egg lamp. Totalt fed! ©

En mand der fundere over et malere der er kulsort. Ja, kulsort.©

Nam nam noget lækkert sushi. Aldrig har jeg smagt bedre.©

Udsigt fra hottellet inde i byen©

Mor og jeg ved Times Square©

Mig der render rundt med en træ kæp og tegner©

Butterfly, spread your wings. Beautiful©

Footprints in the sand. ©


No comments:

Post a Comment