Friday, November 12, 2010

I got some catching up to do!

Jeg ved det er et lorte vejr. Men sikke en dejlig dag det er idag! For jeg er blevet rask! Og skal ikke tage flere dumme piller. Det er jo fantastisk lige op til weekenden. I aften kommer min gamle farfar og bedstemor over og spiser, så vi har tænkt os at holde forsinket mortens aften med en grande and og en masse andet lækkert mad. Det gode sager til den sultne mave.
Der er mange gode grunde til det er en god dag i dag. 


1. Jeg er rask! 
2. Hygge med de gamle i aften
3. Nadja kommer over (Har ikke set hende i snart et halvt år...)
4. Det er weekend! 
5. Billederne fra New York er klar! 
6. Jeg har fået taget mig sammen til at lave et nyt blog indlæg, faktisk to! 


Se bare der. DET ER EN DEJLIG DAG IDAG. 
Nu må jeg tage det fra en ende af. Where to begin, i får lige et dagens outfit! 


Sorte jeans, hvid skjorte, sort cardigan.
Simple, but I like it.

















Nadja kommer jo i aften, efter jeg har spist aftensmad med de gamle. Det bliver simpelthen så dejligt endelig at se hende igen :) Sidste gang vi så hinanden var dagen inden hun rejse på efterskole. Siden da har vi begge haft travlt, så det er ikke lige hinanden vi har haft tid til desværre. Endelig i aften kommer hun hjem til mig, så skal vi rigtig hygge som i gamle dage ;) 

Mine billeder fra New York. De kommer i et indlæg efter dette, for ellers bliver det lidt for langt og uoverskueligt, hvilket jeg ikke lige orker. 

Husk på dette. 
Som alle nok ved. Er vi kommet ind i den mørke tid på året. Også hen mod slutningen af året. Det er mørkt når vi står op, og mørkt allerede omkring klokken 16. Mange bliver helt triste og dovne i denne tid, og det sker hvert år jo. Man skal bare huske på at det snart er jul, og at man ikke er alene i den mørke tid, for det er ligesom alle der har det sådan! Næsten ihvertfald. Jeg glæder mig til jul. For juleaften tager jeg på skiferie med min bror, søster og far. Hvorefter min mor flyver ned til os nogle dage senere, da hun desværre skal arbejde. I stedet for at fejre jul på ordentlig danske manér, har vores familie de sidste par år taget på skiferie til frankrig istedet for. Mange synes måske det er noget underligt noget, men vi fejre bare julen på en anden måde :) 

Nu vil jeg drikke min cola, få lavet lidt af alle de lektier og afleveringer som jeg er bagud med og derefter lave et til indlæg med billeder fra New York. Eller måske laver jeg lige det med billederne først, det er ihvertfald lidt mere tiltagende end det der med lektierne.

- Varme tanker, Caroline. 

No comments:

Post a Comment