Wednesday, November 3, 2010

Shoes, shoes, shoes. = Love

Med alt den tid herhjemme må jeg sige at jeg får kigget en del på mode på nettet. De sidste to dage har været fyldt med sko. Har fundet nogle rigtig fede på Ebay, det er de der chestnut pumps nederest, jeg aner ikke hvem har lavet dem. Problemet er bare jeg ved ikke om jeg stoler på Ebay. hahaha. Christian Louboutin har lavet nogle fede pumps i chestnut farve også. Jeg elsker virkelig pumps, især fordi man kan have så mange i flere forskellige farver og tekstiler. Nogle ruskind, nogle læder, nogle falsk materiale, glans osv. + de er behagelige og man bliver ikke alt for træt i fødderne selvom de er 13 cm. høje, as I like it. Jeg tror jeg har besluttet mig for at købe et par røde. Det er et must i år at have et par røde sko. Så er der jo også den med den røde hæl, da jeg så den tænkte jeg den var flot og klassisk, men kan jo bedre lide den orginale fra Christian Louboutin, i ved den der er sort foroven, og rød forneden? :) Billede 5. Ihvertfald, jeg skal have købt nogle sko :D

- Håber alle hygger sig i skolerne rundt omrking og hvad i nu ellers går og laver. Jeg ligger fortsat syg herhjemme med min computer klistret fast til låret. De første mange dage så jeg kun film en masse. Igår rykkede jeg videre og har nu sat mig for at se hele serien af Gossip Girl. I love it. Hahahahah. 

- xoxoxoxo Caroline ;)
Christian Louboutin - Chestnut pumps 
Grå ruskind pumps - Steve Madden
Røde ruskind pumps - Steve Madden
Brain Atwood - sorte ruskind pumps med glans rød hæl
Christian Louboutin - the shoe
Chestnut pumps - no name eller designer

No comments:

Post a Comment