Tuesday, November 2, 2010

Sleeping my day away

Bogstaveligt talt føler jeg, at jeg sover min dag væk. Jeg laver ikke andet end at stå op, spise og sove. 
I am sleeping my day away - DAD, find den her . Jeg har dog fået set en del film! En masse gode gamle disney film, og nogle enkelte nye. Har blandt andet fået set Mosters vs. Aliens. Nøj hvor jeg nød at se den, synes virkelig det er en god film! ;)


 








Nu til noget andet, det her er fra Fashion Week 2011, lidt tid siden. Men faldt lige over denne kollektion og synes den er lidt dejlig. Det er Tommy Hilfigers s/s 2011 runway show. Hans show fik helt igennem fantastiske anmeldelser, og jeg forstår virkelig godt hvorfor! Gid jeg dog havde pengene, men der er der altså nogle gange en løsning. Den billige løsning. Jeg bruger tit de her kollektioner til inspiration til måder jeg kan sammensætte min egen lille kollektion af tøj, så jeg bliver inspireret af det her. For gud hvor gad jeg godt eje det her tøj. Her er der lige et billede af the man, og så nogle af mine yndlings design fra forårs kollektionen. Den mand er et geni i mine øjne. Han er måske ikke klog, men han kan sammensætte nogle fede kollektioner. Det her er hans nye forårs kollektion, og synes bare tøjet er så sprudlende og flot. Jeg kan sige en god ting ved denne uheldige dobbelt sidet lungebetændelse jeg ligger syg med herhjemme, jeg har tid til at læse en masse blogs, og se runway shows, og kigge på så mange vellykkede kollektioner hvor jeg kan lide tøjet, og nogle gange nogle hvor jeg synes det er hæsligt. That's fashion.


   ba13e7eee381c69e_104036874_10.preview.jpg    

- Caroline xoxo.(ved ikke lige hvor det her kæmpe mellemrum uden nogen skrift kom fra, men jeg kan ikke fjerne det)







No comments:

Post a Comment