Wednesday, March 16, 2011

Well...

Time seems to be flying away from me. Even though I have all the time in the world. Ihvertfald teoretisk set... Jeg har ikke lavet et indlæg i alt alt for lang tid! Selvom jeg har haft lyst, har jeg bare ikke kunne tage mig sammen. Jeg har så mange ting at fortælle, men kan jo ikke lave så mange indlæg på en dag. Ihvertfald, jeg er kommet hjem fra vinterferien, for noget tid siden jo. Det var en fantastisk tur, sammen med en masse dejlige mennesker. Jeg er dog kommet hjem skadet, eller det er en gammel skade, men jeg er skadet nu! :) Så jeg render rundt som en handikappet på krykker, og gud hvor er jeg blevet stærk af at gå på de to dejlige krykker jeg ikke kan leve uden lige pt ;) 

I alt den tid jeg ikke har blogget har jeg fået lavet nogle køb. har faktisk ikke styr på hvornår tingene er fra. Har fået købt en dejlig trøje fra Monki. Den er sort, og gennemsigtig. Så jeg har jo en bluse på indenunder. Har også fået købt en ring der er til to fingre. Det er et kors der ligger på siden, med en tyrkis sten inde ved krydset. Det må i få billeder af en anden dag, for nu er der dårlig belysning og jeg orker ikke lige rejse mig! :) 

Jeg sidder nu og hygger med nogle dumme afleveringer, cola og hvid chokolade. Livet er alligevel lidt skønt! I alt den tid jeg ikke har blogget, har vejret jo ændret sig lidt, det er nu som om at foråret er på vej, ihvertfald skinner solen lidt mere!! 

Jeg kan ikke vente til det bliver forår!! Så her er der lige et par billeder fra den dejlige sommertid fra forrige sommer. 









- Jeg begynder at blogge mere fast igen nu :* 
 Godnat herfra! 

No comments:

Post a Comment