Thursday, March 24, 2011

Kysmund midt i afleveringerne..

Puha, hvor jeg føler jeg har mange afleveringer for tiden. Det er egentligt ikke fordi jeg har mange, men af en eller anden grund bruger jeg bare så lang tid på at lave dem for tiden. Efter jeg har haft en skøn dag i skolen og grint en masse har jeg brug for at nyde vejret når jeg kommer hjem. Så på den måde går meget af min tid pludselig. Tror også mine lektier tager lang tid, fordi jeg samtidig med hører musik, stener facebook, tager skøre billeder og læser en masse blogs. Hov glemte næsten helt at nævne at jeg også har spist en del.. Der kom et nogenlunde normalt billede ud af min egen lille photoshoot med photobooth :D Og så ellers en del fjollebilleder.. Her får i fjollebilleder + ét godt. Der er også et billede af en ring, min mor vil lade mig bruge. Det er en hun engang har fået af min far. Det er en sølv ring, med sådan en natur sten i, jeg synes lidt det ligner ler nogle gange, men jeg her rigtig glad for den :-) Og som i kan se på det ene billede, har jeg mit dejlige tørklæde på som jeg købte i Firenze. Det er en af de ting der redder mig gang på gang fra at have en tøj fiasko....
                





// Caroline

No comments:

Post a Comment