Monday, March 21, 2011

Friends give you joy

I dag vågnede jeg op til en trist dag. Det er mandag, og der var rigtig trist vejr udenfor. Der var skyer på hele himlen, så jeg tænkte: Åh nej, ikke flere dage som denne. Da jeg så kom i skole, kom der en pludselig energi til mig. Samtidig med det, var der pludselig også godt vejr, og så havde jeg fri. Efter to timer samfundsfag hvor vi lavede absolut ingenting andet end at hører på triste ting som dette HER og kiggede på søde Agnes fra "Despicable Me" HER, trængte jeg til luft og sol. Så jeg gik ned i byen sammen med søde Asse og vi havde det gevaldigt sjovt. Vi nød det gode vejr helt vildt, og sad også ved amfi scenen og bare nød solen. Udover det fik jeg købt mig en jakke. Jeg har jo gået og kigget efter en i lang tid, men har ikke rigtig kunne finde the one and only. Jeg troede jeg havde fundet en i Monki, men næ nej. Det blev til en fra Topshop!! I morgen får i nok et billede af mig med den på, men indtil videre får i det her:



Khaki Pac-A-Parka

// Caroline

1 comment:

  1. det lyder da som om det blev en rigtig god dag! smadderflot jakke :-)

    Ida
    www.detforfedt.blogspot.com

    ReplyDelete