Tuesday, August 31, 2010

Så det..

Det der med at skrive nye indlæg hver dag er jeg ret så dårlig til, mildest talt stinker jeg til det!! Endnu en gang er det temmlig længe siden jeg har lavet et indlæg, men som man siger, better late than never! Eller noget.....

Har fundet ud af at tiende faktisk er meget hårdere end det lige startede med.
- skal læse en bog til om 2 uger. (HADER AT LÆSE) men det må jeg vel bare leve med.
- Engelsk og fransk opgave (STIL/RAPPORT) super fedt.....
Og for at det ikke skulle være nok, giver vores btw Sindsyge matematik lærer os sådan cirka 13 opgaver matematik for hver dag,  no kidding...

Oveni det savner jeg alle mine venner som er spredt ud over hele landet, det er hårdt og det er meget meget mærkeligt... Det hjælper ikke på den store lektie mængde og alle de nye indtryk man får. Det er ikke det samme som det var for ikke mere end 2 måneders tid siden, jeg kan ikke ringe til mine venner midt om natten og regne med de kan tage den. Jeg kan ikke cykle hjem til deres hus og regne med de er der. Savner nok allermest Emma og Emma, IRONIC, I know.. Men de tog piger savner jeg hver dag der går. Emma Kolle og Emma Haas. Mine to tøser. De er begge på efterskole og jeg er her i Odense. Kolle må ikke have sin mobil, og emma haas dyrker sport hele tiden, så hun har travlt! :P

Nok om det........

Jeg længtes efter weekend. På torsdag er der studestartsfest = koncert med duné!!!!
På fredag kommer alle dem hjem som er på efterskole, GLÆDELSE!! 
På lørdag skal jeg til klassefest hjemme ved Benedikte, og det bliver garanteret sjovt.
Søndag er min dø dag. Back to reallity, og kedelige skole dagen efter. Jubii!
Men først må weekenden godt komme.

Nu vil jeg spise chips med dip, og lave en bunke lektier og forberede mig på endnu en skoledag..
- farvel for nu.
 - Og skal nok blive bedre til at blogge nogenlunde regelmæssigt!

No comments:

Post a Comment