Thursday, September 30, 2010

Style, fashion, life baby.

Hej.
I'm back. 
Det tror jeg ihvertfald.

okay så! Der har været en lang pause og jeg har gået lidt i stå. Meget i stå. Den sidste uge har tilbragt i en pragtfuld by i Italien. Nemlig Firenze! Åh hvor jeg dog elsker byen, menneskerne kulturen det hele! Normalt er jeg ikke den store kaffedrikker, men jeg siger dig at jeg blev forelsket i deres dejlige cremede cappuccino! Noget jeg tit tænkte på dernede var hvor fed en stil de alle havde. Selv en gammel kone med rynker i hele hovedet gik bare rundt i wedges, høj taljet navy blå bukser, med en lille sommertop og en smart frakke og cool hat. Det er slet ikke til at forstå! Selv vores guide, som ellers udseends mæssigt kunne ligne en typisk kedelig dansker som har boet i Firenze hele sit liv. Altså hun havde virkelig den niceste stil i forhold til hun er dansker! Hele byen er bare stilren og perfekt i mine øjne. Fatter slet ikke jeg bor i Danmark altså. Ihha! Men egentlig vil jeg ikke fortælle så meget om min tur, det kommer en af de løbende dage samt. et par billeder og resten er på facebook for jer jeg er venner med! :) 
Men det her billede er faktisk ikke mig der har taget det, men et jeg har fundet. Sådan her ser rigtig mange ud i Firenze. Altså der er virkelig styr på det fra top til tå. Selv nogle fra klassen så Lady Gagas dobbelgänger, altså stilmæssigt ;) 
Håber alle har det godt, jeg er glad for at være hjemme. Men hvor er Danmark dog lille!


Har lavet det dejligste køb af den dejligste læder taske. Måtte hoste op fra penge pungen, men gud hvor jeg elsker den, og den dejlige friske læder duft! Lidt svært at se, but you get the picture! :)


- Caro

P.S. Håber på at tage mig sammen til at blogge mere, for der er virkelig meget jeg kunne skrive for tiden! :)

Remember to enjoy life!

8 comments:

  1. Marco leather fashion From Florence.
    tror det er en lille italiensk læder forretning, ikke noget stort! :)

    Love it too, tak! :)

    ReplyDelete
  2. Nå, okay. Fuck, hvor nice! :D Den er rigtig flot. Glæder mig til at se den irl ;)

    ReplyDelete
  3. glæder mig til at vise den til min lille mode tøs :D Glæder mig fakitsk til at se dig også jo! ;)

    ReplyDelete
  4. Vi skal så meget chille i efterårsferien!!! :D

    ReplyDelete
  5. Nej vi skal ej kære fridde! Jeg skal til modebyen new york :P

    ReplyDelete
  6. Jamen, du er da ikke væk hele efterårsferien? :-(

    ReplyDelete
  7. Altså nej, de sidste 4 dage er jeg vidst hjemme darling :)

    ReplyDelete