Sunday, August 15, 2010

A bunch of goodbyes equals a lot of need.

De sidste to ugers tid har været fyldt med en masse farvel. Eller skulle man kalde det vi ses? Ihvertfald er en hel masse nu hver deres sted. Nogle er på efterskole, andre i udlandet som exchange og en masse på alle mulige forskellige gymnasier. Vi har det alle godt hver sit sted, men vi kan ikke ses hver dag længere som man har kunnet lige siden børnehaven. "I er på vej til at blive selvstændige og voksne", som vores forældre siger. vi udvikler os til hver sit, hver sit sted. Det har været nogle hårde uger for mange ved jeg, og det bliver de næste par dage helt sikkert også. Idag er der endnu tog af mine gode venner som er smuttet på efterskole, og rent ud sagt synes jeg det er noget lort. Tanken om jeg ved de har glædet sig, og får et fantastisk år, letter dog lidt på det. Vi er vel bare på vej videre i livet? Its time for a change, og det får de fleste af os da nu.
Som på billedet, vi ser hej til noget nyt, og farvel til vores gamle trygge rammer..

Jeg er nu selv kommet videre til noget nyt. Jeg er startet i tiende på Henriette Hørlücks og det er fantastisk. Jeg er stadig hjemme i gode gamle Odense, og har lært en masse nye mennesker at kende. Jeg går i en rigtig god klasse, og vi glæder os alle til et helt vildt godt og mindefyldt år!

- Tænker på jer som er væk, savner jer. Vi ses snart. <3

3 comments:

  1. Årh ja, det er super vemodigt, og jeg kender så godt den følelse :) Alt det man er vandt til, bliver pludselig vendt på hovedet, og man skal tage sig selv lidt i nakken for ikke bare at falde sammen og blive for overvældet af savn!
    Men jeg tror også, at det er meget godt med noget forandring. Det er sundt! Og det giver plads for en hel masse nyt og spændende, som man ikke ville have haft plads til, hvis alt var blevet ved 'det gode gamle'.
    Men det betyder ikke, at man ikke skal tage ved lære af og glædes alle de gode stunder og oplevelser, man har haft gennem tiden. Det er meget godt at tænke lidt tilbage og mindes. Og jeg tror, det ville være meget interessant at mødes igen om ti år - hvis det da er muligt at få alle samlet - og se hvor meget vi har forandret os, og hvad der videre er sket...

    ReplyDelete
  2. Lige netop Dea :) Prøvet det jo også da jeg flyttet fra Usa til danmark, og det er underligt og trist, men har det jo super godt nu selvom man savner de gamle fra usa. :) Hehe. Men ja lige netop!

    ReplyDelete
  3. Du skriver godt, og fender gode bilder.. Men mine får ældre har ikke sagd "I er på vej til at blive selvstændige og voksne." Men ælers har du HELT rat. Det svære savner jeg min gamle klase! De var nogle dajlige nogen.. ;-( Jeg syns det er fedt du tajer enitiativ til at skrive ned hva du har på hjærtet. Det beåndre jeg dig majet får. Vis du er interasæret i mit liv, så kan du læse lit hær:

    Jeg heder Laura, er 13 år gamel. Jeg bor i Odense. Jeg har en hund der heder Sero. Den er rektig sød. Jeg har en bror, en mor og en far.. De heder Oliver, Lisa og Kaj.. De betydjer rektig majet for mig..

    ReplyDelete