Monday, August 16, 2010

Another day goes by.

Ja... Dagen idag startede så dejligt i skole, med 2 timer matematik..... fedt fedt... Klassen er simpelhen så skøn, og vi har det alle skide sjovt! Tror aldrig Kennie (en dreng i klassen), har grint så meget som han gjorde idag, hvilket vil sige han endte med at løbe ud af klassen med grineflip, han fik så forklaret til hans kære tysk lærer at det ikke var for at være respektløs men at han bare Ikke kunne holde det tilbage! :P vi fik os alle et langt godt grin..

Efter skole chillede jeg lidt inde i byen (igen), og det var totalt hyggeligt. Plus jeg fik et opkald fra KOLLE (min meget gode veninde).. Og det gjorde mig sådan set temmelig glad, for hende savner jeg! Men selvfølgelig nåede jeg ikke at svare så dum som jeg er, og det er den eneste mulighed hun havde for at ringe de næste 2 uger frem. FAIL CAROLINE. Kolle lagde den sødeste besked på min telefonsvarer, hvilket virkelig varmede om hjertet, eftersom hendes stemme er meget meget meget savnet og hendes selskab som jeg nød 2 uger i sommerferien hvor hun boede hjemme ved mig, som i kan se nedenunder. Det var en meget meget lækker brunch lignende ting kolle havde lavet til mig til da jeg stod op! :)
                                                 

Nu glæder jeg mig til min daddy kommer hjem for så er det kun mig og ham hjemme, og vi skal have lækker aftensmad. Retten består af pasta med fløde, kantareller og trøfler! Lige til at smelte på tungen siger jeg bare!! 

**Ps glæder mig så meget til på torsdag skal nemlig på overlevelsestur med klassen!! Håber jeg overlever med den skønne klasse! 

- I'm out. :) 

No comments:

Post a Comment