Saturday, February 5, 2011

Alene hjemme, igen

Lige for tiden har mine forældre det med at rejse samtidigt. Dvs. at, mig og min storebror Christoffer er alene hjemme. Det er nu meget hyggeligt, men det faktum at skulle lave mad hver aften og rydde op er knap så fedt. I nat, tog min mor af sted igen på skiferie, og min far kommer hjem i nat, og så rejser han igen tirsdag morgen. 


I dag kommer min veninde, Astrid, over, og så skal vi have OC hygge. Astrid har alle sæsonerne på DVD, så vi intager stuen. Det bliver godt! Senere på aftenen tager Astrid til Nag Nag Nag, jeg ved endnu ikke om jeg skal med, men det tager jeg som det kommer! :-) 
Ellers står weekenden på en bunke lektier, jeg ikke vil lave, men nok bliver nødt til. Øv øv. 


Lige nu sidder jeg og savler over Mulberry's hjemmeside, og drømmer om nogle af taskerne. Her er to af dem. 
God søndag!!


- Caroline

No comments:

Post a Comment