Wednesday, April 13, 2011

Small details

En grå dag som i dag, er en perfekt dag til indendørs hygge. Ihvertfald pakkede jeg mig i dag ind i nogle behagelige jeans og en kæmpe stor dejlig navy-blå uldsweater. Det er jo knap så spændede så lidt smykker og et dejligt tørklæde måtte der til. Det blev til det her. 




Armbåndet er fra en lille landsby i Syd Amerika som min mors veninde havde med hjem, jeg kan ikke lige huske landsbyen. Ringen med en lille grøn sten, hvilket jeg heller ikke kan huske hvad hedder, har jeg arvet fra min mor. Det har været min mormors som jeg desværre aldrig har kendt. Jeg er super glad for ringen. Den brune neglelak er min nye fra Elf! :) 

Har i også nogle fede arvestykker? :)
- nu vil jeg springe i karbad.. 

// Caroline

13 comments:

  1. Jeg kan simpelthen så godt lide din blog !! :)
    Jeg læser den hver dag og du giver mig utroligt meget inspiration. Forresten nogle vildt fede smykker du har dig der. Jeg har også et par arvestykker som jeg er rigtig glad for. Hvordan kan det egentlig være du bestluttede dig for at lave en blog, jeg overvejer det lidt. Er dog bare bange for at jeg ikke har nok at skrive om.

    Knus og varme tanker Sophia xoxo

    ReplyDelete
  2. Hvor ser du bare sød ud Caroline! Super fin blog du har dig her :)

    // Emma
    Www.emmamartiny.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker ringen! Og det er en rigtig skøn blog du har dig!

    - Christina.

    www.adatewithfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mange tak. Dejlige kommentare som jeres er grunden til man bliver ved med at blogge, samtidig med det er super hyggeligt!! :D

    Christina: jeg er også selv helt vild med ringen. Den har ihvertfald været en del af de fleste outfits på det seneste :)

    ReplyDelete
  5. Din blog er bare så hyggelig! :)
    God påske!

    ReplyDelete
  6. Er helt vild med ringen! Der findes ikke noget bedre end arvesmykker:)
    /josephine

    simpyjuststyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Er helt vild med de smykker du har på! :)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hej :) Der er en spørgerunde igang på min blog, som du jo er læser af www.amandasandcinternational.bogspot.com, og det ville være fedt hvis du kom med et spørgsmål. Knus herfra :)
    på forhånd tak :)

    ReplyDelete
  9. Ej, en lækker ring! Har selv en del arvesmykker og går selv ret tit med dem :-)
    Fed blog, du skal være velkommen til at tjekke min :-)
    - Katrine Anna

    http://ijustwantmoneyforclothes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeg vil med glæde kigge, og mange tak!! :)

    ReplyDelete
  11. Skønne billeder :)
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete